top of page
Ruilen en retour

  1. Retourneren en Ruilen We streven ernaar om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop bij Freno Fevar. Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met een ontvangen product, bieden we je de mogelijkheid om het te retourneren of om te ruilen, afhankelijk van de volgende voorwaarden.
     

  2. Voorwaarden voor Retourneren en Ruilen

    • Retourneren of ruilen dient plaats te vinden binnen 14 dagen na ontvangst van het product.

    • De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt

    • Het product moet in ongebruikte en onbeschadigde staat zijn, met de originele labels en verpakking intact.

    • Retourneren of ruilen is niet mogelijk voor producten die specifiek op maat zijn gemaakt of gepersonaliseerd zijn.
       

  3. Retourprocedure Om een retour of ruil aan te vragen, neem je contact met ons op via de aangegeven contactgegevens op onze website. Zorg ervoor dat je de volgende informatie vermeldt:

    • Je bestelnummer

    • Een gedetailleerde beschrijving van het product dat je wilt retourneren of ruilen

    • De reden voor retourneren of ruilen
       

  4. Kosten en Verzending

    • Voor retourneren: De kosten voor het retourneren van het product zijn voor jouw rekening, tenzij het product defect of verkeerd geleverd is.

    • Voor ruilen: We zorgen voor een retouretiket en de kosten voor het retourneren zijn voor onze rekening.

    • Zorg ervoor dat je het product goed verpakt en beschermd retourneert om schade tijdens het transport te voorkomen.
       

  5. Terugbetalingen en Credits

    • Voor retourneren: Zodra we het geretourneerde product ontvangen en inspecteren, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag, exclusief eventuele verzendkosten, via de oorspronkelijke betaalmethode.

    • Voor ruilen: Als je ervoor kiest om een product te ruilen, zullen we het nieuwe product verzenden zodra we het geretourneerde product hebben ontvangen en geïnspecteerd.
       

  6. Uitzonderingen In geval van een defect product of een foutieve levering, neem je zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen ons best doen om het probleem op te lossen door het bieden van een vervangend product of een volledige terugbetaling, afhankelijk van de situatie.

bottom of page